Gyakran ismételt kérdések

PROFILLAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:

Hogyan regisztrálhatok?

Kattints a fejlécben a Profil szóra, válaszd az Új Vásárló oszlopban a Regisztrációt és add meg a regisztrációhoz szükséges adatokat. Akár Google vagy Facebook fiókoddal is csatlakozhatsz. Ügyfélfiókodat az első rendelésed leadása közben is kényelmesen létrehozhatod.

Hogyan törölhetem az ügyfélfiókomat?

Írj nekünk egy e-mailt az info@spajzszorp.hu e-mail címre, és mi azonnal intézkedünk a fiókod törléséről.

Az adataimat továbbértékesítik harmadik fél részére?

Nem, minden ügyfelünk adatát szigorúan bizalmasan kezeljük, és azokat nem adjuk tovább harmadik fél részére.

RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:

Hogyan tudok tőletek rendelni?

Válaszd ki a kívánt termékeket és mennyiséget, majd tedd őket a kosaradba. Ha befejezted a nézelődést, kattints a KOSÁR jelre a jobb felső sarokban és nyomj a MEGRENDELÉS gombra. Ha eddig nem jelentkeztél be, most megteheted, vagy ezen a ponton egy új fiókot is létre tudsz hozni. Innentől csak kövesd az utasításokat (szállítási cím és mód megadása, számlázási cím beállítása, megrendelés megerősítése) és le is adtad a rendelést.

Külföldre is szállítotok?

Jelenleg csak Magyarországra szállítunk, de terveink között szerepel a bővítés.

Hogyan tudok meggyőződni arról, hogy a rendelésemet helyesen küldtem el?

Minden megrendelésről visszaigazoló e-mailt küldünk neked a regisztrált e-mail címedre. De a rendeléseddel kapcsolatos minden információt a saját profilodban is megtalálsz, ha bejelentkezel. Ha a rendelésedben hibát veszel észre, akkor azt azonnal jelezd nekünk a nem kívánt rendelések elkerülése érdekében.

FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:

Hogyan tudok fizetni?

A következő fizetési módok közül választhatsz: Kártyás fizetés (Mastercard vagy Maestro, Visa vagy Electron), utánvét (készpénz/bankkártya), előre utalás vagy üzemünkben készpénzzel.

Mikor és hogyan kapom meg a számlát?

A számlát e-mailben küldjük el neked.

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

Igyekszünk gyorsan eljuttatni hozzád a rendelt termékeket, de ez a futár partner leterheltségén is múlik. A leadott rendeléseket hétköznapokon akár 48 órán belül kézhez kaphatod. A kiszállítás hétvégén és ünnepnapokon szünetel.

A kiszállítás napján mettől meddig érkezhet meg a csomagom?

Partnerünk, a DPD futárszolgálat munkanapokon 9:00-18:00 óra között szállít. A futárszolgálat a csomag átvételét követően, illetve a kiszállítás napjának reggelén egy 1 órás intervallum megadásával értesítőt küld a címzettnek a kézbesítés várható időpontjáról. Sikertelen kiszállítás esetén a kézbesítés megismétlésére egyszer van mód. Egyedi kérés esetén vedd fel velünk a kapcsolatot!

Mennyibe kerül a szállítás?

Minden 29 990 Ft-ot meghaladó megrendelést ingyen szállítunk ki neked. Ha rendelésed összege ezt nem éri el, akkor házhoz, valamint csomagpontra való szállítás esetén a szállítási díj egységesen  2 990 Ft.

Mit tegyek, ha sérült terméket kaptam?

Ha az átvételkor sérülést tapasztalsz a terméken vagy a csomagoláson, nem kell átvenned a terméket. A termék visszavételét és újbóli kiszállítását természetesen díjmentesen végezzük.

REKLAMÁCIÓVAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:

Mit tegyek, ha a termékem szállítás közben sérült meg?

Kérünk, a csomag átvételekor mindig győződj meg arról, hogy a csomag és annak tartalma rendben van. Ha termék szállítás közben megsérült, dönthetsz úgy, hogy a terméket nem veszed át. Ebben az esetben rendelésedet egy másik napon díjmentesen kiszállítjuk.

Hogyan tudom visszaküldeni a hibás terméket?

A sérült, vagy minőségi hibás termékre termelői garanciát vállalunk és díjmentesen cserélünk minden ilyen terméket. Kérünk, hogy a visszaküldés előtt mindig lépj velünk kapcsolatba, hogy minél gyorsabban segíteni tudjunk. Elérhetőségeinket a kapcsolat fülön találod.

Kapok visszaigazolást, hogy megkaptátok a visszaküldött terméket?

Igen, ha a termék visszaérkezett hozzánk, e-mailben értesítünk.

Milyen úton és mennyi idő alatt kapom vissza a pénzem?

A visszatérítés során átutalást alkalmazunk az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított legfeljebb 14 napon belül.

 

KAPCSOLATTARTÁSSAL ÖSSZEFÜGGŐ KÉRDÉSEK:

Hogyan tudok feliratkozni hírlevélre?

Add meg nevedet és e-mail címedet az oldal alján található Hírlevél blokkban, majd fogadd el az Adatkezelési tájékoztatót. Ezt követően kis időn belül kapsz egy e-mailt, amelyben már csak meg kell erősítened a hírlevélre történő feliratkozást.

Milyen előnyökkel jár a hírlevél?

Elsőként értesülhetsz újdonságainkról és aktuális akcióinkról. Feliratkozóink exkluzív kedvezményeknek és egyéb akcióknak is haszonélvezői lesznek.

Hogyan továbbíthatom nektek javaslataimat, észrevételeimet?

Nagyon szívesen vesszük, ha megosztod termékeinkkel és szolgáltatásunkkal kapcsolatos észrevételeidet. Kérünk, ezt az info@spajzszorp.hu e-mail címre juttasd el nekünk. Köszönjük!

TERMÉKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:

Mit jelent, hogy kimagaslóan magas gyümölcstartalom?

A Spájz Szörpök koncentrált, 38-55%-os tiszta, eredeti gyümölcstartalma kimagasló a prémium szörpök között is. Kóstold meg, hasonlítsd össze, a zamatok magukért beszélnek majd.  

Mit jelent, hogy nem sűrítményből készülnek a szörpök?

Összes termékünket az eredeti gyümölcs, zöldség vagy gyógynövény felhasználásával készítjük, semmilyen körülmények között sem dolgozunk sűrítményből. Az alapanyagok beszerzésénél saját ültetvényünkre támaszkodunk, törekszünk a saját termesztésű alapanyagok felhasználására.

Mit jelent, hogy a termék a Great Taste Awards-on minősítést kapott?

A Great Taste Awards verseny a világ legnagyobb és legelismertebb kistermelői élelmiszer versenye, ahol több mint 500 szakértő bírál és ad visszajelzést több tízezer termékről. Függetlenül attól, hogy egy termék 1-, 2- vagy 3-csillagos elismerésben részesül, a Great Taste csillagot megszerezni hatalmas elismerés. 2019 óta a Spájz Provence szörp és 2021 óta a Málnaszörp édesítőszerrel termékünk is a legjobbak közé tartozik, amire mi nagyon büszkék vagyunk.

Felbontás után mennyi ideig állnak el a termékek?

A Spájz Szörpök felbontás után hűtve tárolandók és 14 napon belül elfogyasztandók.

Mi a szörpök ideális hígítási aránya?

1:8, azaz 1 adag Spájz Szörphöz 8 adag vizet adj.

Mennyivel kevesebb cukrot tartalmaz 1 pohár szörp, mint 1 pohár szénsavas üdítőital?

Körülbelül 50%-kal kevesebb cukor van a szörpjeinkben, mint a kólában, (100 ml kóla 11,2 g cukrot tartalmaz, 100 ml kész Spájz Eperszörp 4,9 g-ot, 1:8-as keverési arány mellett) de mindig tarts mértéket.

Miért igyak szörpöt szénsavas üdítők helyett?

Mindig van egy jó ok, hogy elfogyassz egy pohár finom Spájz Szörpöt:

  • Természetes, javarészt saját termesztésű alapanyagok
  • Az elkészített Spájz szörpital közel 50%-al kevesebb cukorot tartalmaz, mint egy szénsavas üdítő
  • Izgalmas ízek és zamatok
  • Hazai, vidéki családi vállalkozás
  • Egy kis Balaton minden évszakban
  • Tradicionális recept, modern technológia

 

Webáruház készítés
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.